Følgere

mandag 4. mai 2020

Karantene spesial: Dag 4

Aleksandra hadde egentlig turdag på skolen i dag, så da kjørte vi til Åkrasanden og gikk tur der. Vi vasset litt. Jeg kom til litt over knærne, for jeg måtte redde en bøtte fra å forsvinne til havs. Det var vel på omtrent denne tiden vi innledet badesesongen i 2018, men da var det varmt og tørt i tre måneder, minst! Det var kaldt på Åkrasanden på grunn av mye vind, men vi koste oss og var ikke ute så lenge.

Kameraet på mobilen virket ikke, men jeg tok noen med Aleksandra sin skole-iPad.

Utenom tur til Åkrasanden har dagen bestått i lek på trampolinen og terrassen og TV-titting. Hodet og venstre foten oppfører seg fortsatt ikke bra, så videre rydding tar jeg sikte på å starte med i morgen. Og det gleder jeg meg veldig til (å bli ferdig med). :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar